Наоѓаме инспирација во оние кои ги бркаат своите соништа со храброст и убедување, во оние кои сами го дефинираат својот пат и во оние со незапирлива желба за живот. Секој од нас е автор на сопствените приказни.
Во потрага по нов, модерен идентитет на брендот кој се фокусира на помладата популација, врвниот бренд од Германија ја претстави новата рекламна кампања со популарните ѕвезди. Брендот, исто така, претстави ново лого со похрабри графички букви и современ изглед, што ќе обезбеди впечатливо визуелно искуство.Boss се одлучи за стратегијата CLAIM 5, а целиот визуелен идентитет ќе биде фокусиран на младешката и разиграна естетика, а притоа ќе остане верен на својата мантра за перфекција во облеката.
„Со освежување на брендирањето и лансирање на кампањата со попларни ѕвезди, воведуваме сосема нова ера за BOSS и HUGO. Нашата цел е да ги воодушевиме новите и помлади целни групи и да ги претвориме во обожаватели на нашите брендови. Затоа и двете кампањи се важен чекор за понатамошно зајакнување Релевантноста на брендот и постигнувањето на нашата цел е да станеме еден од 100-те најдобри светски брендови во годините што доаѓаат“, вели Даниел Грејдер, извршен директор на HUGO BOSS.Откривајќи ја кампањата #BeYourOwnBOSS, фотографирана од познатиот моден фотограф Мајкл Јансон, можеме да ги видиме Кендал Џенер, Хејли Бибер и Џоан Смолс, светски познатиот американски рапер Фјучр, меѓународната ѕвезда на TickTook Каби Ламе, јужнокорејскиот пејач и професионален актер Ли Минс. тенискиот шампион Матео Беретини и германската тркачка Алика Шмит кои носат редефинирани стилови на брендови, кои даваат стилска лежерна атмосфера со луксузни вибрации.





